Fleet® IS představuje ucelené CRM řešení pro farmaceutické společnosti. Online informační systém české produkce má za sebou více než 20letou historii a odráží zkušenosti a znalosti týmu Fleet IS v této oblasti. K provozu systému poskytujeme všechny potřebné služby (helpdesk, agendy zpracování dat, vývoj zákaznických modulů), takže zákazník si vystačí jen se školením a přihlašovacími údaji pro své uživatele.
V jednom systému dostanete všechny potřebné agendy pro Vaši práci. Vše je integrováno do jednoho uživatelského prostředí.
Aktivity
- Plánování návštěv a ostatních aktivit
- Zadaná návštěva je okamžitě vidět v systému
- Snadné vkládání fotografií k návštěvám - například v lékárně pomocí tabletu
- Sledování aktivit v online dashboardu
Objednávky
- Zadávání objednávek na tabletech přímo v lékárnách
- Zadaná objednávka je okamžitě vidět v systému
- Objednávku lze z tabletu rovnou odeslat distributorovi (transferové objednávky) - pro Českou republiku i Slovensko
- Možnost zadání a uložení objednávky také offline
- V objednávkovém formuláři se nabízejí definované slevové akce v určeném pořadí
- Objednávku lze rozdělit do závozů s různým datem dodání
- Sledování objednávek v online dashboardu
Prodeje
- V systému lze mít prodeje distributorů do lékáren i prodeje ze skladů distributorům
- Můžete sledovat skladové zásoby Vašich produktů u distributorů a dle vývoje prodejů a objednávek plánovat jejich předzásobení
- Hlášení distributorů zpracováváme v týdenním nebo měsíčním cyklu - pro Českou republiku i Slovensko
- Do systému lze zadat rovněž plány prodejů - můžete pak sledovat plnění plánu po produktech (brandy nebo SKU), měsících (čtvrtletích), na firmu, regiony i okresy
- Pro vyhodnocení prodejů je k dispozici řada reportů v uživatelském rozhraní Fleet IS, nebo můžete pracovat s multidimenzionální datovou kostkou v prostředí Excelu
Dále budete moci využívat
- Dashboardy pro návštěvy, objednávky a prodeje
- Nástroje pro monitoring a analýzu činností uživatelů
- Nástroje pro kontrolu a čištění dat (duplicity klientů a objektů, úplnost adres)
- Výstupy do Excelu, do obchodní grafiky a také do mapy
- Šablony reportů s uloženými parametry pro opakované použití
- Můžete si zvolit jeden ze tří jazyků pro své uživatelské rozhraní - češtinu, slovenština nebo angličtinu
Máte-li zájem o bližší či o prezentaci, můžete nás oslovit prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na uvedené adrese či telefonních číslech. Rádi Vám představíme naše řešení osobně.